Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"

Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.

Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.

Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.

Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.

Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl

Życzymy miłej lektury!

Zarząd i Zespół Pracowników

SM „Osiedla Wilanów”

Aktualności

     Warszawa, dnia 22.09.2022 r.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że do projektów Uchwał Walnego Zgromadzenia Spółdzielni wyznaczonego na dzień 24 września 2022 r. wpłynęły poprawki do następujących Uchwał:

  • Uchwały w sprawie podziału nadwyżki bilansowej za 2021 r.
  • Uchwały w sprawie zmian Statutu Spółdzielni
  • Uchwały w sprawie zmian w Regulaminie Komitetów Domowych Mieszkańców
  • Uchwały w sprawie utworzenia celowego funduszu inwestycyjnego
  • Uchwały w sprawie udzielenia zgody na sprzedaż mieszkania przy ul. Kr. Marysieńki 19 m 1 na rzecz dotychczasowego najemcy wraz z udzieleniem bonifikaty w wysokości 60% od ceny sprzedaży wynoszącej 349.000 zł ustalonej opinią uprawnionego rzeczoznawcy sporządzonej 25.08.2022 r.
  • Uchwały w sprawie udzielenia zgody na sprzedaż mieszkania przy ul. Gubinowskiej 4 m 108A na rzecz dotychczasowego najemcy wraz z udzieleniem bonifikaty w wysokości 60% od ceny ustalonej opinią uprawnionego rzeczoznawcy.

Zgłoszone poprawki zostaną omówione i poddane pod głosowanie w odpowiednich punktach porządku obrad Walnego Zgromadzenia.

Gorąco zachęcamy do uczestnictwa w Zebraniu!

Serdecznie Zapraszamy,

ZARZĄD

                 Warszawa, dn. 12.09.2022 r.

aktualizacja dnia 15.09.2022 r.

 

LISTA KANDYDATUR ZGŁOSZONYCH DO RADY NADZORCZEJ KADENCJI 2022 – 2025

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni regulacjami na Walne Zgromadzenie Spółdzielni w dniu 24 września 2022r do wyborów objętych porządkiem obrad zgłoszono 16 kandydatur do Rady Nadzorczej na kadencję 2022–2025.

Poniżej przedstawiamy pełną listę kandydatur w układzie alfabetycznym zgodnie z §104a ust. 7 Statutu Spółdzielni : 

  1. p. Zbigniew BOŃCZA-TOMASZEWSKI – Niemirowska 1
  2. p. Klaudia CHRUŚCIEL – Sobieskiego 14
  3. p. Agnieszka CICHOCKA – Sobieskiego 8
  4. p. Michał FILIMONOW – Goplańska 25
  5. p. Agnieszka GOGOLEWSKA – Sobieskiego 4
  6. p. Zdzisław HORODECKI – Sobieskiego 8
  7. p. Andrzej KOŁAKOWSKI – Królowej Marysieńki 31
  8. p. Marta KROHSE – Sobieskiego 10
  9. p. Ewa LICHOSIK – Goplańska 29
  10. p. Marcin MYSZKO – Królowej Marysieńki 31
  11. p. Filip NOWICKI – Sobieskiego 12
  12. p. Justyna SIKORA-JANICKA – Sobieskiego 6
  13. p. Andrzej WIŚNIEWSKI – Królowej Marysieńki 19
  14. p. Waldemar WODZYŃSKI – Sobieskiego 16
  15. p. Teresa ZIĘTKIEWICZ – Królowej Marysieńki 21

Z poważaniem

Zarząd SM „Osiedle Wilanów”

15.09.2022 r.

Szanowni Państwo,

                                   uprzejmie przypominamy, że:

Walne Zgromadzenie Spółdzielni odbędzie się

24 września 2022 r. (sobota) o godz. 1000

w Centrum Kultury Wilanów,

ul. Kolegiacka 3 w Warszawie

– sala obrad na parterze –

rejestracja uczestników – od godz. 09.30

Na tablicach ogłoszeniowych budynku są zamieszczone:

  • Aktualna LISTA KANDYDATÓW DO RADY NADZROCZEJ KADENCJI 2022 – 2025,
  • Porządek obrad Walnego Zgromadzenia uzupełniony o wniesione projekty uchwał.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się pełnymi materiałami

i projektami uchwał dostępnymi na stronie internetowej i w biurze Spółdzielni oraz do licznego uczestnictwa w Zebraniu!

Serdecznie Zapraszamy,

ZARZĄD

 

Warszawa,  12 września 2022 r.

 

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Wilanów”, na podstawie art. 83 ust. 11 i 13 Ustawy z dn. 15.12.2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1208 z późn. zm.), mając na względzie, iż wpłynęły dwa wnioski o umieszczenie dodatkowych 2 punktów w porządku obrad Walnego Zgromadzenia Spółdzielni wyznaczonego na dzień 24 września 2022 r., zawiadamia o proponowanym porządku obrad uzupełnionym o dwa przedmiotowe żądania umieszczone w pkt. 19 i 20 :

Lp.

Punkt porządku obrad

Referujący

Planowana
godzina

1.

Otwarcie obrad Walnego Zgromadzenia.

Przewodnicząca

Rady Nadzorczej

10.00

2.

Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.

Przewodnicząca

Rady Nadzorczej

10.10

3.

Wybór Komisji:  a)  Skrutacyjnej,

b)    Uchwał i Wniosków,

c)    Wyborczej.

Przewodniczący

Zebrania

10.20

4.

Przyjęcie porządku obrad.

Przewodniczący

Zebrania

10.40

5.

Informacja Komisji Skrutacyjnej o ważności Walnego Zgromadzenia oraz odczytanie listy pełnomocnictw do udziału w obradach Walnego Zgromadzenia i do głosowania.

Przewodniczący

Komisji Skrutacyjnej

10.50

6.

Przedstawienie Sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za 2021 r.

Przewodnicząca

Rady Nadzorczej

11.00

7.

Przedstawienie Sprawozdania Finansowego Spółdzielni za 2021 r.

Główna Księgowa

11.15

8.

Przedstawienie Sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni za 2021 r.

Zarząd

11.30

9.

Dyskusja nad przedstawionymi sprawozdaniami.

Członkowie

Spółdzielni

11.45

10.

Podjęcie uchwał w sprawach:

a)         Zatwierdzenia Sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za 2021 r.

b)         Zatwierdzenia Sprawozdania z działalności Spółdzielni za 2021 r.

c)         Zatwierdzenia Sprawozdania Finansowego Spółdzielni za 2021 r.

d)       Podziału nadwyżki bilansowej za 2021 r.

Przewodniczący
Zebrania

12.30

11.

Podjęcie Uchwał w sprawie udzielenia absolutorium:

a)      Prezesowi Zarządu, Panu Radosławowi Wiraszce za okres od 01.01. do 31.12.2021 r.

b)      Zastępcy Prezesa Zarządu, Pani Ewie Dąbrowskiej za okres od 01.01. do  31.03.2021 r.

c)      Zastępcy Prezesa Zarządu, Panu Piotrowi Makowcowi za okres od 13.04. do 31.08. oraz od 12.10. do 31.12.2021 r.

d)      Zastępcy Prezesa Zarządu, Panu Jackowi Bachnikowi za okres od 01.09. do 30.09.2021 r.

Przewodniczący
Zebrania

12.40

12.

Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na WZCz w dn. 30.06.2019 r.

Przewodnicząca Rady Nadzorczej

13.00

13.

Omówienie i przyjęcie (uchwała) sprawozdania z realizacji wniosków polustracyjnych za lata 2017-2019.

Przewodnicząca Rady Nadzorczej

13.20

 

PRZERWA

 

14.00 - 15.00

14.

Wybory do Rady Nadzorczej Spółdzielni kadencji 2022–2025:

a.   Prezentacja Kandydatów,

b.   Podjęcie uchwały w sprawie liczebności Rady Nadzorczej kadencji 2022–2025,

c.    Przeprowadzenie głosowań na poszczególnych

kandydatów (tryb tajny),

d.   Przedstawienie wyników. 

Przewodniczący

Zebrania, Komisja Wyborcza, Komisja Skrutacyjna

15.00

15.

Omówienie i podjęcie Uchwał w sprawie zmian Statutu Spółdzielni.

Przewodnicząca Rady Nadzorczej, Adwokat

16.30

16.

Omówienie i podjęcie uchwały w sprawie zmian w Regulaminie Komitetów Domowych Mieszkańców.

Przewodnicząca Rady Nadzorczej, Adwokat

17.15

17.

Omówienie i podjęcie Uchwały w sprawie ustalenia górnego limitu wynagrodzenia członków Zarządu.

Przewodnicząca Rady Nadzorczej

17.30

18.

Omówienie i podjęcie Uchwały w sprawie utworzenia celowego  funduszu inwestycyjnego.

Zarząd

18.00

19.

Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia zgody na sprzedaż mieszkania przy ul. Kr. Marysieńki 19 m 1 na rzecz dotychczasowego najemcy wraz z udzieleniem bonifikaty w wysokości 60% od ceny sprzedaży wynoszącej 349.000 zł ustalonej opinią uprawnionego rzeczoznawcy sporządzonej 25.08.2022 r.

Przewodniczący

Zebrania, Mecenas

18:30

20.

Podjęcie uchwały w sprawie: w sprawie: udzielenia zgody na sprzedaż mieszkania przy ul. Gubinowskiej 4 m 108A na rzecz dotychczasowego najemcy wraz z udzieleniem bonifikaty w wysokości 60% od ceny ustalonej opinią uprawnionego rzeczoznawcy.

Przewodniczący

Zebrania, Mecenas

18:45

21.

Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, w tym głosowanie nad złożonymi wnioskami.

Przewodnicz. Komisji Uchwał i Wniosków

19.00

22.

Odczytanie listy uzupełniającej pełnomocnictw do udziału w obradach Walnego Zgromadzenia i do głosowania.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej

19.20

23.

Zakończenie obrad.

Przewodniczący            Zebrania

19.30

 
Ponownie informujemy, że materiały będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia, w szczególności sprawozdania i projekty uchwał są dostępne do wglądu w sekretariacie Spółdzielni w godzinach pracy biura oraz na stronie internetowej: www.smoswilanow.pl (po zalogowaniu).

Zachęcamy wszystkich Członków Spółdzielni do zapoznania się z projektami uchwał, sprawozdaniami oraz materiałami przygotowanymi na Walne Zgromadzenie.

Projekt Uchwały na WZ dot. J. Grzelak.pdf

Projekt Uchwały na WZ dot. I. Czerwińskiej.pdf

ZARZĄD SM „Osiedle Wilanów

 

LISTA KANDYDATUR ZGŁOSZONYCH DO RADY NADZORCZEJ KADENCJI 2022 – 2025

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z obowiązującymi w Spółdzielni regulacjami na Walne Zgromadzenie Spółdzielni w dniu 24 września 2022 r do wyborów objętych porządkiem obrad zgłoszono 16 kandydatur do Rady Nadzorczej na kadencję 2022–2025.

Poniżej przedstawiamy pełną listę kandydatur w układzie alfabetycznym zgodnie z §104a ust. 7 Statutu Spółdzielni : 

  1. p. Zbigniew BOŃCZA-TOMASZEWSKI – Niemirowska 1
  2. p. Klaudia CHRUŚCIEL – Sobieskiego 14
  3. p. Agnieszka CICHOCKA – Sobieskiego 8
  4. p. Michał FILIMONOW – Goplańska 25
  5. p. Agnieszka GOGOLEWSKA – Sobieskiego 4
  6. p. Zdzisław HORODECKI – Sobieskiego 8
  7. p. Andrzej KOŁAKOWSKI – Królowej Marysieńki 31
  8. p. Marta KROHSE – Sobieskiego 10
  9. p. Ewa LICHOSIK – Goplańska 29
  10. p. Marcin MYSZKO – Królowej Marysieńki 31
  11. p. Filip NOWICKI – Sobieskiego 12
  12. p. Justyna SIKORA-JANICKA – Sobieskiego 6
  13. p. Jan WDOWIK – Królowej Marysieńki 33
  14. p. Andrzej WIŚNIEWSKI – Królowej Marysieńki 19
  15. p. Waldemar WODZYŃSKI – Sobieskiego 16
  16. p. Teresa ZIĘTKIEWICZ – Królowej Marysieńki 21

Z poważaniem

Zarząd SM „Osiedle Wilanów”

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl