-
Zaktualizowano: 29 październik 2019
Telefony alarmowe w przypadku awarii
AWARIE INSTALACJI ZIMNEJ I CIEPŁEJ WODY, KANALIZACJI, C.O., GAZU należy zgłaszać pod numerem:
- (22) 842-64-71, (22) 842-11-87 wew. 15, 18 i 21 - czynny w godzinach pracy Spółdzielni;
- 0 608 473 217 - całodobowo bezpośredni do konserwatora
UWAGA !!! Naprawa (koszt) instalacji wewnątrz lokalu należy do obowiązku użytkownika mieszkania.
AWARIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ należy zgłaszać pod numerem:
- (22) 842-64-71, (22) 842-11-87 wew. 15, 18 i 21 - czynny w godzinach pracy Spółdzielni;
- 0 602 347 621 - czynny w godzinach pracy Spółdzielni, bezpośredni do konserwatora
- 0 531 081 944 - czynny po godzinach pracy Spółdzielni, bezpośredni do konserwatora
UWAGA !!! Naprawa (koszt) instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu należy do obowiązku użytkownika mieszkania.
POGOTOWIE DŹWIGOWE FIRMY "WINDA":
- (22) 641 19 16 - całodobowo, również w dni wolne od pracy
AWARIE INSTALACJI DOMOFONOWEJ należy zgłaszać pod numerem:
- (22) 842-64-71, (22) 842-11-87 wew. 15, 18 i 21 - czynny w godzinach pracy Spółdzielni
- 0 502 221 158 - czynny w dni powszednie, bezpośredni do konserwatora
Numery alarmowe:
- POGOTOWIE ENERGETYCZNE 991
- POGOTOWIE GAZOWE 992
- SPEC - VEOLIA (ogrzewanie, cw) 993
- MPWiK (wodociągi) 994
- POLICJA 997
- STRAŻ POŻARNA 998
- POGOTOWIE RATUNKOWE 999
- NUMER ALARMOWY 112
W przypadku nieuzasadnionego wezwania służb miejskich, koszt interwencji ponosi osoba zgłaszająca.