Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"
Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.
Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.
Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.
Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.
Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl
Życzymy miłej lektury!
Zarząd i Zespół Pracowników
SM „Osiedla Wilanów”
-
Zaktualizowano: 03 czerwiec 2025
Rada Nadzorcza SM „Osiedle Wilanów"
L.dz. RN/ 40 /2025 Warszawa, 30.05.2025 r.
Pani/Pan
Przewodnicząca Rady Nadzorczej uprzejmie zaprasza Panią/Pana na posiedzenie Rady Nadzorczej, które odbędzie się 10.06.2025 (wtorek) o godz. 16.30 w sali konferencyjnej Spółdzielni w budynku przy ul. Sobieskiego 18 (wejście przez Archiwum Spółdzielni).
- Otwarcie zebrania i przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej.
- Sprawy wniesione przez Zarząd:
- Informacja o stanie zadłużenia. Działania windykacyjne.
- Omówienie przygotowań do Walnego Zgromadzenia.
- Zatwierdzenie Planu pracy Zarządu na III kwartał 2025 r. (Uchwała).
- Wyznaczenie dodatkowych zadań kwartalnych dla Zarządu na III kwartał 2025 r. (Uchwała).
- Informacja bieżąca Zarządu dotycząca wykonania Planu remontów w 2025 roku.
- Korekta nr 4 Planu Remontów na 2025 r dla wybranych budynków mieszkalnych (Uchwała).
- Omówienie propozycji korekty struktury organizacyjnej biura Spółdzielni.
- Omówienie możliwych koncepcji organizacyjnych parkingów ogólnodostępnych przy ul. Lentza.
- Podjęcie decyzji w sprawie „blaszaka” przy nieruchomości Gubinowska 4.
- Sprawy różne.
- Sprawy wniesione przez członków RN:
- Korespondencja skierowana do Rady Nadzorczej (Komisja Samorządowa).
- Sprawy różne.
5. Zakończenie posiedzenia.
Przewodnicząca Rady Nadzorczej
Marta Krohse