Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"

Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.

Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.

Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.

Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.

Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl

Życzymy miłej lektury!

Zarząd i Zespół Pracowników

SM „Osiedla Wilanów”

Warszawa 21 maja 2025 r.

Z A W I A D O M I E N I E       

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Wilanów”

na podstawie art. 39 §1 Ustawy z dnia 16.09.1982 r. - Prawo spółdzielcze  (tj. Dz. U. 2024 poz. 593

 z późn. zm.) oraz art. 83 ust. 2 i 6 Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o spółdzielniach

 mieszkaniowych (tj. Dz.U. 2024 poz. 558 z późn. zm.) oraz §111 ust. 2 pkt 8) Statutu Spółdzielni

zwołuje

Walne Zgromadzenie Spółdzielni

na dzień 14 czerwca 2025 r. (sobota) o godz. 1000

w Międzypokoleniowym Centrum Edukacji

przy ul. Radosnej 11 w  Warszawie

Rejestracja uczestników - od godz. 09.30

Proponowany porządek obrad:

Lp.

Punkt porządku obrad

Referujący

Planowana
godzina

1.

 Otwarcie obrad Walnego Zgromadzenia.

Przewodnicząca

Rady Nadzorczej

10.00

2.

 Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.

Przewodnicząca

Rady Nadzorczej

10.10

3.

 Wybór Komisji:  

 a) Skrutacyjnej,

 b) Uchwał i Wniosków,

 c) Wyborczej.

Przewodniczący

Zebrania

10.20

4.

 Przyjęcie porządku obrad.

Przewodniczący

Zebrania

10.40

5.

 Informacja Komisji Skrutacyjnej o ważności Walnego Zgromadzenia oraz  odczytanie listy pełnomocnictw do udziału w obradach Walnego Zgromadzenia i do głosowania.

Przewodniczący

Komisji Skrutacyjnej

10.50

6.

 Przedstawienie Sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za 2024 r.

Przewodnicząca

Rady Nadzorczej

11.00

7.

 Przedstawienie Sprawozdania z działalności Spółdzielni za 2024 r.

Zarząd

11.15

8.

 Przedstawienie Sprawozdania Finansowego Spółdzielni za 2024 r.

Główna Księgowa

11.30

9.

 Dyskusja nad przedstawionymi sprawozdaniami.

Członkowie

Spółdzielni

11.45

10.

 Podjęcie uchwał w sprawach:

  1. Zatwierdzenia Sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej za 2024 r.
  2. Zatwierdzenia Sprawozdania z działalności Spółdzielni za 2024 r.
  3. Zatwierdzenia Sprawozdania Finansowego Spółdzielni za 2024 r.
  4.  Podziału nadwyżki bilansowej za 2024 r.

Przewodniczący
Zebrania

12.30

11.

 Podjęcie Uchwał w sprawie udzielenia absolutorium:

  1. Prezesowi Zarządu, Panu Radosławowi Wiraszce  za okres od 01.01. do 31.12.2024 r.
  2. Zastępcy Prezesa Zarządu, Panu Grzegorzowi Zabłockiemu za okres od 01.01. do 31.12.2024 r.

Przewodniczący
Zebrania

12.40

 

 PRZERWA (wystąpienie Burmistrza Dzielnicy Wilanów)

 

13.00 - 14.00

12.

 Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na WZ w dniu 22.06.2024 r.

Przewodnicząca Rady Nadzorczej

14.00

13.

 Przedstawienie informacji dot. stanu prawnego gruntów przy ul. Jabłonowskiego 15, Sobieskiego 6 i Sobieskiego 10.

Adwokat

14.15

14.

 Wybory do Rady Nadzorczej Spółdzielni kadencji 25.09.2025–25.09.2028:

  1. Prezentacja Kandydatów,
  2. Podjęcie uchwały w sprawie liczebności Rady Nadzorczej kadencji 2025–2028,
  3. Przeprowadzenie głosowań nad wyborem członków Rady Nadzorczej  (tryb tajny) ze skutkiem od 25.09.2025 r.,

 Przedstawienie wyników wyborów. 

Przewodniczący

Zebrania, Komisja Wyborcza, Komisja Skrutacyjna

14.30-16.00

15.

 Uchwała w sprawie odwołania zawieszonego członka Rady Nadzorczej,                 p. Zdzisława Horodeckiego. 

Przewodnicząca Rady Nadzorczej

16.00

16.

 Podjęcie Uchwały w sprawie powołania Komisji Statutowej do opracowania projektu zmian Statutu Spółdzielni

Adwokat

16.20

17.

 Podjęcie Uchwały w sprawie przyjęcia uproszczonych zasad sporządzania sprawozdań finansowych przewidzianych dla jednostek małych (aktualizacja uchwały WZCz nr 9/06/2016)

Główna Księgowa

16.40

18.

 Rozpatrzenie odwołania złożonego przez Członka Spółdzielni od uchwały Rady Nadzorczej nr 61/12/2024 w sprawie stawek opłat na utrzymanie Mienia Spółdzielni – Uchwała.

Wnioskodawca, Przewodnicząca Rady Nadzorczej

17.00

19.

 Wyrażenie zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego przy ul. Gubinowskiej 7 m. 109 (po dotychczasowym najemcy) - Uchwała

Zarząd

17.20

20.

 Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków, w tym głosowanienad złożonymi wnioskami.

Przewodnicz. Komisji Uchwał i Wniosków

17.40

21.

 Odczytanie listy uzupełniającej pełnomocnictw do udziałuw obradach Walnego Zgromadzenia i do głosowania.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej

17.50

22.

 Zakończenie obrad.

Przewodniczący            Zebrania

18.00

 
Jednocześnie informujemy, że materiały będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia,  w szczególności sprawozdania i projekty uchwał są dostępne do wglądu od dnia 23.05.2025 r. w sekretariacie Spółdzielni w godzinach pracy biura oraz na stronie internetowej: www.smoswilanow.pl (po zalogowaniu).

Członkom  Spółdzielni przysługuje prawo do zapoznania się z projektami uchwał, sprawozdaniami oraz materiałami przygotowanymi na Walne Zgromadzenie.

Wszystkich uczestników prosimy o przedstawienie przy wejściu dokumentu tożsamości, a osoby będące pełnomocnikiem Członka prosimy o przedłożenie oryginału posiadanego pełnomocnictwa (pełnomocnictwa będą dołączone do protokołu walnego zgromadzenia-art. 83 ust. 11 usm).

       ZARZĄD SM „Osiedle Wilanów”

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl