Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"

Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.

Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.

Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.

Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.

Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl

Życzymy miłej lektury!

Zarząd i Zespół Pracowników

SM „Osiedla Wilanów”

Rada Nadzorcza SM „Osiedle Wilanów"  

L.dz. RN/ 35 /2024                                                                                                              Warszawa, 17.09.2024 r.   

Pani/Pan  

Przewodnicząca Rady Nadzorczej uprzejmie zaprasza Panią/Pana na posiedzenie Rady Nadzorczej, które odbędzie się 24.09.2024 r. (wtorek) o godz. 16.30 w sali konferencyjnej Spółdzielni w budynku przy ul. Sobieskiego 18 (wejście przez Archiwum Spółdzielni).    

  1. Otwarcie zebrania i przyjęcie porządku obrad.  
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej.  
  3. Sprawy wniesione przez Zarząd:  
    1. Informacja bieżąca Zarządu dotycząca wykonania Planu remontów w 2024 roku. 
    2. Informacja o stanie zadłużenia. Działania windykacyjne.
    3. Aktualizacja Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowalne, dostawy i usługi w SM Osiedle Wilanów -(Uchwała). 
    4. Wyrażenie zgody na odstąpienie od stosowania procedury udzielania zamówienia w zakresie zmówienia na wykonanie remontu loggii w budynku Królowej Marysieńki 33 - (Uchwała).
    5. Zmiana stawki opłat na fundusz remontowy dla nieruchomości Gubinowska 7 - (Uchwała)
    6. Zatwierdzenie korekty Nr 5 do Planu Remontów na rok 2024 dla wybranych nieruchomości - (Uchwała)
    7. Aktualizacja Regulaminu porządku domowego i utrzymania zasobów w SM Osiedle Wilanów - (Uchwała). 
    8. Omówienie wprowadzenia zmian do Regulaminu parkingów Społecznych SM „Osiedle Wilanów” zgłoszonych przez Zarządy parkingów.
    9. Przedstawienie terminarza opracowania Planu Remontów na rok 2025 uwzględniającego konsultacje z Komitetami Domowymi Mieszkańców, zgodnie z §13 Regulaminu funduszy na remonty zasobów SM „Osiedle Wilanów”.
    10. Zatwierdzenie Planu pracy Zarządu na IV kwartał 2024 r. - (Uchwała).  
    11. Wyznaczenie dodatkowych zadań kwartalnych dla Zarządu na IV kwartał 2024 – (Uchwała). 
    12. Zapoznanie się z tematami omawianymi na posiedzeniach Zarządu, na podstawie protokołów z posiedzeń. 
    13. Sprawy różne. 
  4. Sprawy wniesione przez członków RN:  
    1. Korespondencja skierowana do Rady Nadzorczej (Komisja Samorządowa). 
    2. Omówienie sprawy wynajmu powierzchni handlowej lokalu przy ul. Sobieskiego 18.
    3. Sprawy różne. 
  5. Zakończenie posiedzenia.  

                                                                                            Przewodnicząca Rady Nadzorczej 

                                                                                                                          Marta Krohse

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl