Witamy na stronach Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów”"

Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.

Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.

Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.

Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.

Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl

Życzymy miłej lektury!

Zarząd i Zespół Pracowników

SM „Osiedla Wilanów”

Rada Nadzorcza SM „Osiedle Wilanów"

L.dz. RN/ 7 /2024                                                                                                                           Warszawa, 05.02.2024 r.  

Pani/Pan

Przewodnicząca Rady Nadzorczej uprzejmie zaprasza Panią/Pana na posiedzenie Rady Nadzorczej, które odbędzie się 15.02.2024 r. (czwartek) o godz. 16.30 w sali konferencyjnej Spółdzielni w budynku przy ul. Sobieskiego 18 (wejście przez Archiwum Spółdzielni).

  1. Otwarcie zebrania i przyjęcie porządku obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia Rady Nadzorczej.
  3. Sprawy wniesione przez Zarząd:
    1. Informacja o stanie zadłużenia i działaniach windykacyjnych.
    2. Informacja bieżąca Zarządu dotycząca wykonania Planu remontów w 2024 roku.
    3. Omówienie zmiany stawki opłat na fundusz remontowych dla budynku Sobieskiego 10 (Uchwała).
    4. Przyjęcie korekty Planu Remontów na rok 2024 (w zakresie wybranych budynków mieszkalnych, (Uchwała). 
    5. Zatwierdzenie projektu Umowy na remont loggii w budynku przy ul. Gubinowskiej 4.
    6. Wyrażenie akceptacji w formie Uchwały przez Radę Nadzorczą na udzielenie zamówienia i podpisanie umowy na konserwację, usuwanie awarii, wykonanie napraw bieżących 46 szt. dźwigów osobowych z firmą Winda Warszawa, która jako jedyna złożyła ofertę w przedmiotowym zamówieniu, zgodnie z § 3 ust. 2, lit. C Regulaminu udzielania zamówień na wykonywanie robót, świadczenie usług oraz zakup towarów w SM „Osiedle Wilanów (Uchwała).  
    7. Informacja o koniecznych wycinkach drzew i krzewów w związku z remontem loggii w budynkach przy ul. Goplańskiej 29, Królowej Marysieńki 21 i 31 oraz Gubinowskiej 4.
    8. Przedstawienie wstępnej koncepcji aranżacji terenu mienia przy ul. Sobieskiego 10.
    9. Zapoznanie się z tematami omawianymi na posiedzeniach Zarządu, na podstawie protokołów z posiedzeń.
    10. Omówienie końcowej wersji Regulaminu korzystania z części wspólnych nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Wilanów”.
    11. Uzgodnienie Harmonogramu spotkań sprawozdawczych z Mieszkańcami z udziałem przedstawicieli Rady Nadzorczej.
    12. Sprawy różne.
  1. Sprawy wniesione przez członków RN:
    1. Korespondencja skierowana do Rady Nadzorczej (Komisja Samorządowa).
    2. Przedstawienie planu naprawczego na realizację zaplanowanych prac remontowych w szczególności dla nieruchomości posiadających odpowiednie środki finansowe.
    3. Omówienie propozycji zmiany Statutu.
    4. Omówienie negocjacji z Jeronimo Martins Polska Sp. z o.o. (tryb niejawny).
    5. Sprawy różne.
  2. Zakończenie posiedzenia.

                                                                 Przewodnicząca Rady Nadzorczej

                                                                        Marta Krohse

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl