- Kategoria: Trwałe
- Opublikowano: 01 sierpień 2013
Tekst
Jest nam bardzo miło powitać Państwa na stronie internetowej Spółdzielni Osiedle Wilanów. Gorąco zachęcamy do częstych odwiedzin nowych i „starych” bywalców.
Mamy nadzieję, że pozwoli ona Państwu przyjrzeć się bliżej temu, co aktualnie robimy, z czego jesteśmy dumni i jakie mamy plany na przyszłość.
Wierzymy również, że informacje tu zamieszczone zachęcą Państwa do aktywnego uczestniczenia w życiu Spółdzielni i zachęcamy do zgłaszania wszelkich spostrzeżeń i uwag, które pozwolą nam udoskonalić metody zarządzania i podnieść komfort mieszkania na osiedlu.
Na stronie znajdą Państwo ogólne informacje i ogłoszenia dla wszystkich zainteresowanych oraz dokumenty wewnętrzne Spółdzielni, które są udostępniane uprawnionym osobom po zalogowaniu.
Login i hasło można otrzymać wysyłając zgłoszenie mailowe na adres: sekretariat@smoswilanow.pl
Życzymy miłej lektury!
Zarząd i Zespół Pracowników
SM „Osiedla Wilanów”
Zasoby Spółdzielni Mieszkaniowej "Osiedle Wilanów"
Teren Spółdzielni znajduje się w enklawie ulic: Sobieskiego, Nałęczowska, Niemirowska, Goplańska, Królowej Marysieńki, Lentza. W zasobach Spółdzielni znajduje się w eksploatacji 17 budynków mieszkalnych:
Lp. |
Adres budynku /ulica/ |
1. |
Niemirowska 1 |
2. |
Nałęczowska 47 |
3. |
Goplańska 25 |
4. |
Goplańska 29 |
5. |
Królowej Marysieńki 19 |
6. |
Królowej Marysieńki 21 |
7. |
Królowej Marysieńki 31 |
8. |
Królowej Marysieńki 33 |
9. |
Gubinowska 4 |
10. |
Gubinowska 7 |
11. |
Sobieskiego 4 |
12. |
Sobieskiego 6 |
13. |
Sobieskiego 8 |
14. |
Sobieskiego 10 |
15. |
Sobieskiego 12 |
16. |
Sobieskiego 14 |
17. |
Sobieskiego 16 |
oraz 2 pawilony handlowo-usługowe i budynek szkoły:
Lp. |
Adres budynku /ulica/ |
Funkcja |
1. |
Sobieskiego 18 |
pawilon usługowo - handlowy |
2. |
Jabłonowskiego 3 |
pawilon handlowy |
3. |
W. Rutkiewicz 2 |
edukacja (szkoła) |
Skład Rady Nadzorczej SM “Osiedle Wilanów” w kadencji na lata 2022 - 2025
(aktualizacja )
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. |
KROHSE Marta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Przewodnicząca RN |
2 |
ZIĘTKIEWICZ Teresa Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Z-ca Przewodniczącej RN |
3. |
GOGOLEWSKA Agnieszka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Sekretarz |
4. |
BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Członek |
5. |
CHRUŚCIEL Klaudia Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Członek |
6. |
HORODECKI Zdzisław od 21.11.2023 r. |
Członek - zawieszony w pełnieniu funkcji zgodnie z Uchwałą RN nr 46/10/2024 |
7. |
MYSZKO Marcin Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Członek |
8. |
NOWICKI Filip Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Członek |
9. |
WODZYŃSKI Waldemar Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. |
Członek |
1. KOMISJA REWIZYJNA RN (aktualizacja 12.12.2023 r.)
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. | BOŃCZA-TOMASZEWSKI Zbigniew | Przewodniczący |
2. | CHRUŚCIEL Klaudia | Członek |
3. | NOWICKI Filip | Członek |
2. KOMISJA TECHNICZNA RN
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. |
ZIĘTKIEWICZ Teresa |
Przewodnicząca |
2. |
GOGOLEWSKA Agnieszka |
Członek |
3. |
MYSZKO Marcin |
Członek |
4. |
WODZYŃSKI Waldemar |
Członek |
3. KOMISJA SAMORZĄDOWA RN (aktualizacja 15.10.2024 r.)
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. |
NOWICKI Filip |
Przewodniczący |
2. |
CHRUŚCIEL Klaudia |
Członek |
3. |
HORODECKI Zdzisław |
Członek - zawieszony w pełnieniu funkcji zgodnie z Uchwałą RN nr 46/10/2024 |
komisje dodatkowe
KOMISJA ds. ZIELENI (powołana 30.01.2023 r.)
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. | CHRUŚCIEL Klaudia | Przewodnicząca |
2. | MYSZKO Marcin | Członek |
3. | WODZYŃSKI Waldemar | Członek |
KONTA BANKOWE
Opłaty eksploatacyjne za lokal należy wnosić na indywidualne rozliczeniowe konta bankowe
w banku PKO BP S.A.
Pozostałe opłaty należy wnosić na konta:
BANK PKO BP S.A
58 1020 1156 0000 7102 0006 6050
POBLISKIE PLACÓWKI BANKOWE:
1. Agencja PKO BP S.A. przy ul. Lentza 35
- od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 ÷ 19:00
- w soboty w godz. 09:00 ÷14:00
2. Bank PKO BP S.A. przy ul. Nałęczowskiej 62
- od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 ÷ 17:00