Już wystartował !

Od 1 grudnia 2020 r. można zgłaszać swoje propozycje do VIII budżetu obywatelskiego w Warszawie, na rok 2022.

Harmonogram:

  • Zgłaszanie projektów:                                            od 1 grudnia 2020r. do 25 stycznia 2021r.
  • Ocena zgłoszonych projektów:                                 od 26 stycznia do 4 maja 2021 r.
  • Składanie odwołań od oceny negatywnej:                od 4 do 11 maja 2021 r.
  • Rozpatrywanie odwołań:                                           od 4 do 31 maja 2021 r.
  • Głosowanie na projekty:                                            od 15 do 30 czerwca 2021 r.
  • Ogłoszenie wyników:                                                 15 lipca 2021 r.

Podział kwoty przeznaczonej na budżet obywatelski na 2022 r.:

  • Kwota na budżet obywatelski na rok 2022 wynosi 93 575 094 zł.
  • Pula ogólnomiejska wynosi 28 072 528 zł.
  • Pula dla dzielnicy Wilanów  =  1 403 626 zł

Szczegółowe zasady zgłaszania projektów są opisane na stronie Urzędu Miasta:

https://twojbudzet.um.warszawa.pl/BO2022-chce-zglosic-projekt

Dokumenty zgłoszeniowe w wersji do wydruku udostępnione są pod linkiem:

Formularze, dokumenty - materiały do pobrania | Budżet obywatelski – Warszawa

Zgłoszenia w formie elektronicznej można dokonać w zakładce:

                https://bo.um.warszawa.pl/zglos-projekt

 

SM Osiedle Wilanów

Dane kontaktowe

ul. Niemirowska 1 lok. 4
02-921 Warszawa
NIP: 525-000-63-25
Tel/fax 22 8426471
e-mail: sekretariat@smoswilanow.pl