-
Zaktualizowano: 06 lipiec 2021
Warszawa, 30.06.2020 r.
Podsumowanie I półrocza 2020 r.
- Zarząd wystąpił z wnioskiem i uzyskał dofinansowanie z ZUS dla Spółdzielni w kwocie ponad 60.000 złotych w ramach tzw. Tarczy antykryzysowej,
- wynegocjowane zostały z wykonawcą remontu balkonów na ul. Goplańskiej 25 bardzo korzystne kary umowne z tytułu opóźnień w realizacji umowy,
- przeprowadzono reorganizację zatrudnienia w celu zwiększenia efektywności pracy i zadowolenia Mieszkańców,
- wdrożono zalecania sanitarne GIS w stanie epidemii, zarówno w budynkach mieszkalnych jak i biurze Spółdzielni,
- wprowadzono organizacyjne i techniczne możliwości pracy zdalnej w czasie ograniczonego dostępu do Biura,
- przeprowadzono 7 postępowań przetargowych, 3 postępowania rozstrzygnięto,
- wykonano kompleksowy remont dźwigu osobowego w kl. III budynku przy ul. Królowej Marysieńki 33,
- zakończono remont loggii w budynku przy ul. Goplańskiej 25,
- rozpoczęto remont korytarzy i klatek schodowych w budynku przy ul. Gubinowskiej 4,
- uzgodniono i przygotowano wzornik i wizualizację balkonów dla Wilanowa II,
- pracownicy Działu Technicznego przeprowadzili roczną kontrolę budynków,
- skierowano do Veoli wnioski o zmniejszenie zapotrzebowania na ciepło i ciepłą wodę dla wszystkich budynków mieszkalnych,
- w związku z kończącymi się umowami, przeprowadzono postępowanie przetargowe na wybór firm świadczących usługi utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni dla 12 budynków,
Z poważaniem,
Zarząd SM „Osiedle Wilanów”